Tällaisessa palvelumallissa korostuu pitkäjänteinen, tulevaisuuteen katsova suunnitelma varallisuuden hoitamisesta ja sen siirtämisestä eteenpäin seuraaville sukupolville – näin myös meillä OP:ssa, jossa wealth planning -suunnitelma laaditaan aina yhdessä asiakkaamme ja asiakastiimimme lakimiehen kanssa.

Mistä OP Ryhmän private banking on saanut alkunsa?

OP:ssa private bankingin juuret juontavat Turkuun, jossa OP Ryhmän ensiaskeleet tällä saralla otettiin jo 1990-luvulla. OP Private Turku tulikin nopeasti tunnetuksi kaupungissa laadukkaasta varainhoidostaan ja innovatiivisista sijoitusmahdollisuuksistaan. Alusta alkaen keskiössä oli myös kokonaisvaltainen asiakkuudenhoito, joka on vain syventynyt ja monipuolistunut vuosien varrella. Voisi siis sanoa, että teimme Turussa alusta alkaen private bankingia hyvin pitkälti tämän päivän wealth planningia muistuttavalla tavalla.

Miten varainhoidon asiakas hyötyy OP Private -palvelusta?

Tyytyväinen asiakas oli jo silloin ja on edelleen meidän ykköspäämäärämme. Tämän asiakaslupauksen lunastamiseksi yhä uudelleen ja uudelleen, hyödynnämme laajasti koko OP Ryhmän asiantuntijaverkostoa. OP Private -asiakas saa siis ratkaisut kaikkiin finanssitarpeisiinsa alan huippuosaajilta ja tämän me toteutamme mahdollisimman sujuvasti, asiakkaan toivomalla tavalla.

Tämä tarkoittaa parhaita ratkaisuja asiakkaalle niin arjen pankkipalveluiden, asumisen, sijoittamisen, vakuuttamisen kuin perhejuridiikan osa-alueilta. Ja kaikkia näitä palveluita koordinoi asiakkuudenhoidon keskiössä oleva varainhoitaja, johon asiakas saa nopeasti yhteyden, monipuolisesti eri kanavissa.

Olemmekin mielestäni onnistuneet hyvin päämäärämme tavoittelemisessa ja se on saanut minut ymmärtämään, että erinomaiset varainhoitopalvelut ovat itse asiassa asiakkaillemme itsestäänselvyys ja varsinainen lisäarvo luodaan kokonaisvaltaisen palvelun avulla.

Suurin hyöty private banking -palvelusta tulee tämän päivän maailmassa kyvystämme tehdä asiakkaan ja hänen perheenjäsentensä elämä mahdollisimman helpoksi kaikkien talouteen liittyvien asioiden osalta – se on sitä todellista eksklusiivisuutta, josta asiakkaat ovat myös valmiita maksamaan.

Se voi esimerkiksi tarkoittaa käteisnostoa ilman jonottamista, nopeaa ja sujuvaa rahoitusta, kun sille ilmenee tarvetta, henkilökohtaista neuvontapalvelua ilman jonoja, perheen nuorten taloustaitojen valmentamista tai tulevaisuudessa vaikkapa virtuaalista assistenttia OP-mobiilissa. Palvelun jatkuvassa kehittämisessä kuuntelemme ennen kaikkea asiakkaidemme toiveita. Tässä meitä kirittää tietämys siitä, että asiakkailla on joka päivä mahdollisuus valita toisin, jos emme lunasta hänen odotuksiaan.

Petri Leino, Liiketoimintajohtaja, varainhoito
"Erinomaiset varainhoitopalvelut ovat itse asiassa asiakkaillemme itsestäänselvyys ja varsinainen lisäarvo luodaan kokonaisvaltaisen palvelun avulla", Petri Leino, varainhoidon liiketoimintajohtaja, OP Turun Seutu.

Tänä päivänä tarjoamme Turussa samaa, erinomaista OP Private -palvelua kuin koko muukin valtakunnallinen OP Private -verkosto. Laadukkaat varainhoitopalvelumme tuottaa OP Varainhoito ja me tuomme private banking -asiakkaidemme käyttöön niin oman kuin koko OP Ryhmän osaamisen, sujuvasti ja asiakkaidemme tarpeiden mukaisesti.  

Ja pidämme sloganimme mukaisesti edelleen myös huolen siitä, että varallisuutesi on parhaassa mahdollisessa hoidossa. Otamme sen henkilökohtaisesti, koska meille tärkein olet sinä.

 

Petri Leino
Liiketoimintajohtaja, varallisuudenhoito
OP Turun Seutu

op.fi/private