– Hyvä tavoitettavuus, henkilökohtaisuus, luotettavuus, paikallisuus ja asioiden sujuva hoito. Näin kiteyttää OP Tampereen Private Banking -palveluiden johtaja Henri Nyberg pitkien, sukupolvelta toiselle ja jopa kolmannelle jatkuvien asiakassuhteiden salaisuuden.

– Huolehdimme kokonaisvaltaisesti yhden luukun periaatteella asiakkaan asioista ja varallisuudesta sekä helpotamme tämän arkea. Sijoitustoiminta on vain osa kokonaisuutta, sillä tarjoamme myös normaaleja pankkipalveluita, lainopillisia palveluita, rahoitusta, vakuutuksia, kiinteistövälitystä ja vuokraustoimintaa. Oma varainhoitaja toimii yhteyshenkilönä kaikissa näissä.

Lähes 20 vuotta OP:n varainhoitopalveluissa työskennelleen Nybergin mielestä pitkä yhteistyö asiakkaiden kanssa ja niissä ansaittu luottamus ovat työn suola.

– Iso luottamuksen osoitus on, kun asiakas tekee ratkaisuja ehdotustemme mukaan tai suosittelee meitä ystävilleen. Syntynyt luottamus kestää kolhuja eli huonojakin sijoitusjaksoja, joita vääjäämättä tulee matkan varrella, hän sanoo.

– Meidän tehtävämme on vaurastuttaa suomalaisia auttamalla heitä säästämään ja sijoittamaan omalla tyylillään. Kaikkien ei tarvitse tehdä osakekauppoja tai ottaa isoja riskejä, sanoo OP Tampereen Private Banking -palveluiden johtaja Henri Nyberg.

Kolme syytä valita OP Private

  1. Alansa paras. Kansainvälinen Euromoneylehti valitsi OP:n Suomen parhaaksi Private Banking -palveluiden tarjoajaksi vuosittaisessa palvelututkimuksessaan.
  2. Asiakkaat suosittelevat. Nettosuositteluindeksi NPS-tutkimuksen 8/2020 mukaan peräti 80 prosenttia asiakkaistamme suosittelee meitä.
  3. Paikalliset asiantuntijat. Tampereella OP Privatessa työskentelee 21 henkilöä. He pitävät huolen siitä, että asiakkaat kartuttavat omaisuuttaan niin, että he turvaavat oman ja läheistensä elintason nyt ja tulevaisuudessa. Paikallisen varainhoitajan lisäksi varainhoitoon osallistuu laaja joukko OP Ryhmän ammattilaisia ja kansainvälisiä kumppaneita.