Turvaa ja vakautta taloyhtiöiden arkeen
OP Turun Seudun asiakkuus- ja myyntipäällikkö Annika Pöystillä on vahva palo taloyhtiöasioiden parissa työskentelyyn. Hän onkin niiden parissa toimimisen todellinen asiantuntija, sillä hänen työnkuvaansa kuuluvat sekä isännöitsijäyhteistyö että asunto-osakeyhtiöiden rahoitukset. Lisäksi Pöysti toimii esihenkilönä tiimille, joka hoitaa aloittavien yrittäjien rahoituksia sekä maksuliikettä.
– Olen hyvin kiinnostunut siitä, mitä Turun toimialueen taloyhtiöille kuuluu, ja haluan olla mukana mahdollistamassa niiden hankkeita. Työssäni onkin tärkeää olla aktiivisesti mukana taloyhtiöiden hallitusten ja isännöitsijöiden keskusteluissa. Siten voin parhaiten auttaa heitä esimerkiksi rahoitukseen ja maksuliikenneasioihin liittyvien pulmien ratkaisemisessa, Pöysti kertoo.
Rohkeaksi ja positiiviseksi persoonaksi itseään kuvaileva Pöysti haluaa välittää samaa ilmapiiriä ympärilleen.
– Esihenkilöroolissa haluan, että tiimissäni on hyvä olla ja tehdä töitä. Minulle on tärkeää, että jokainen tulee kuulluksi ja nähdyksi, sekä saa omasta työstään positiivista virettä ja draivia, hän kuvaa.
Hyvä keskusteluyhteys asiakaskokemuksen avaimena
Raha merkitsee Pöystille turvallisuutta ja vakautta, jota hän haluaa työssään mahdollistaa myös asiakkailleen.
– Palkitsevalta tuntuvat vaikkapa tilanteet, joissa saamme suojattua taloyhtiön lainan korkojen nousulta, Pöysti mainitsee.
Asiakkailta saadut kiitokset tuovatkin lisävirtaa Pöystin työhön ja pitävät työmotivaation korkealla.
– Sydäntäni on monesti lämmittänyt se, kun asiakkaat suosittelevat meitä muille, hän kertoo.
Pankin paikallisuudessa on paljon etuja asiakkaalle esimerkiksi laajojen verkostojen muodossa. Pöysti kertoo tiiminsä vierailevan aktiivisesti sekä isännöitsijätoimistoissa että taloyhtiöiden hallituksissa ja pitävän niihin muutenkin aktiivisesti yhteyttä.
– Pyrimme hoitamaan asiat mahdollisimman nopeasti, tehokkaasti ja ymmärrettävästi, Pöysti kuvaa.
Hänen mukaansa hyvä asiakaskokemus rakentuu ennen kaikkea siitä, että asiakas kokee tulleensa ymmärretyksi.
– Olemme aidosti kiinnostuneita asiakkaan asiasta ja annamme hyviä ratkaisuehdotuksia. Haluan mielelläni myös kuulla asiakkaiden palautteita ja kehittää palvelujamme ja toimintaa niiden pohjalta, Pöysti kertoo.
Vapaa-ajallaan vannoutuneeksi Ässät-faniksi tunnustautuvan Pöystin voi löytää vaikkapa jääkiekkokatsomosta. Syntyperäinen porilainen seuraa mielellään myös jalkapalloa, ja häntä kiinnostavat niin Huuhkajien kuin Valioliigan, Champions Leaguen kuin La Ligankin ottelut.
– Näistä urheilumatseista saa yleensä viritettyä hyvän keskustelun kanssani, Pöysti nauraa.