Timo Mäkinen: "Asiakkaiden aito kuuntelu ja ymmärtäminen on tärkeintä"
Teksti Timo Mäkinen, perustaja, Hiussali Peili
Julkaistu 23.4.2018
Lisää aiheesta
Parturi- tai kampaamokäynti on asiakaskohtaaminen, jossa täytyy olla läsnä. Timo Mäkinen kertoo, mitä hän on oppinut asiakkaan kuuntelusta omassa yrityksessään.
Teksti Timo Mäkinen, perustaja, Hiussali Peili
Julkaistu 23.4.2018
Parturi-kampaamokokemus on asiakaspalvelutapahtuma, joka perustuu parturikampaamoyrittäjä ja Hiussali Peilin perustaja Timo Mäkisen mukaan asiakkaan tarpeisiin ja toiveisiin sekä niiden täyttämisen mahdollisuuksiin. Tyytyväiset asiakkaat palaavat ja ovat merkki onnistuneesta palvelusta.
Mäkinen kertoo Yrittäjän 100 oppia -sarjan videolla, mistä yrittäjä voi tietää tehneensä riittävästi ja miten tavoitteisiin kannattaa suhtautua.