Asiakaskokemuksen mittaaminen vie yritystä oikeaan suuntaan
Teksti Markku Rimpiläinen
Kuva Mikko Peura
Julkaistu 4.9.2017
Lisää aiheesta
Asiakaskokemuksen mittaaminen sekä tiedon ja palautteen kerääminen asiakkailta on erityisen tärkeää aloittavalle ja kasvavalle yritykselle, korostaa Feedbackly Oy:n perustaja Jaakko Männistö. Asiakkailta saadun tiedon avulla yrityksen liiketoimintaa voi hioa ja ohjata oikeaan suuntaan. Video kuuluu Yrittäjän 100 oppia –sarjaan.
Teksti Markku Rimpiläinen
Kuva Mikko Peura
Julkaistu 4.9.2017
Monessa pienyrityksessä uskotaan, että asiakaskokemusta voi mitata vain kalliiden ja monimutkaista järjestelmien avulla. Ei pidä paikkaansa, sanoo Feedbackly Oy:n perustaja Jaakko Männistö. Hän kertoo videohaastattelussa miten mittaaminen kannattaa aloittaa. Video kuuluu Yrittäjän 100 oppia –sarjaan.