Kuopiolaisen RPS Brewing Oy:n toimitusjohtaja Samuli Huuhtanen kertoo, että tuotteet heijastavat aina tekijäänsä. Ne eivät kuitenkaan voi olla ainoastaan yrittäjän omien mieltymysten mukaisia, vaan huomioon on otettava myös erilaiset kohderyhmät ja trendit.

Tärkeää on kehittää hyvä tuote ja muistijäljen jättävä nimi tai ilme. Loppu on matematiikkaa: mihin hintaan tuotetta kannattaa myydä, entä onko toiminta kestävällä pohjalla?

– Kaiken kruunaa jalkatyö, oli kyse sitten Reino-jalkapallon MM-kisoista tai muista asiakastapahtumista. Eivät kaikki ihmiset tule yrittäjän luo.

Katso Yrittäjän 100 oppia -sarjaan kuuluvalta videolta, kuinka harrastuksesta tehdään yritystoiminta.

Muuta evästeasetuksiasi

Katso myös muut Yrittäjän 100 oppia -videot.

Tutustu OP:n tarjoamiin uuden yrittäjän palveluihin.