Jaana Komscha-Härkönen: "Tiimiä voi motivoida pienillä arjen teoilla"
Teksti Hobby Agencyn toimitusjohtaja Jaana Komscha-Härkönen
Julkaistu 6.2.2018
Lisää aiheesta
Hobby Agency -yritystään luotsaava Jaana Komscha-Härkönen tietää, miten tekijöitä kannustetaan ja motivoidaan.
Teksti Hobby Agencyn toimitusjohtaja Jaana Komscha-Härkönen
Julkaistu 6.2.2018
Kun palvelu koostuu laajasta tiimistä ja osaamisen myynnistä, ovat tekijöiden valmiudet ja persoona keskeisessä roolissa. Jaana Komcha-Härkösen mukaan näitä punnitaan myös tilanteessa, kun valitaan ohjaajaa asiakasyritykselle.
Työntekijöiden motivoinnin merkitys korostuu asiakaskeskeisessä työssä. Yrittäjän 100 oppia -sarjan videolla Jaana Komcha-Härkönen kertoo, miten hän motivoi tiimiään ja varmistaa, että hyvät tekijät pysyvät yrityksessä.