Kesäkunto hakusessa? Aloita vaikka pankkiasioista
Tilit ja kortit vinksin vonksin? Perinteisesti kesäkuntoa tavoitellaan liian myöhään keväällä punttisalilla tai lenkkipolulla. Myös kodin kevätsiivous tulee monella ajankohtaiseksi. Näiden lisäksi myös pankkiasiat kannattaa laittaa kesäkuosiin. Alla muutama vinkki:
Pankkiasiat kesäkuntoon -muistilista:
Ovatko tilisi mahdolliset käyttöoikeutetut vielä ajan tasalla? Esimerkiksi, kun olet täyttänyt 18-v, olet ehkä halunnut vielä säilyttää käyttöoikeudet vanhemmillasi. Onko tilanne mahdollisesti muuttunut ja haluat pitää tilitiedot vain itselläsi?
Entä roikkuuko verkkopankissasi ylimääräisiä tilejä tai lompakossasi vanhoja pankkikortteja? Onko toisissakin pankeissa vanhoja tilejä tai palveluita, joilla et oikeastaan enää nykypäivänä tee mitään? Tule käymään niin hoidamme palveluiden lopetukset myös toisiin pankkiryhmiin puolestasi.
Helpotat omaa päivittäistä elämääsi, kun lataat puhelimesi sovelluskaupasta OP-Mobiilin, eli verkkopankin kännykkään. Ota käyttöön ”laaja mobiiliasiakkuus” niin voit esim. tarkistaa tilisi saldon muutamassa sekunnissa ilman avainlukua.
Unohda paperiset etukupongit! Lataa älylompakko Pivo kännykkääsi ja useiden yritysten etuohjelmat ovat näppäämisen päässä, sen kun vilautat kännykkääsi kassalla.
Aina sama virsi, mutta veisataan vielä: oletko aloittanut säästämisen? Säästösumman valitset itse, tärkeintä on, että säästät. Tilien korot ovat jo pitkään olleet huonoja ja moni päätyykin rahastosäästämiseen, jossa tuotto-odotukset ovat paremmat. Kaikki ei sovi kaikille ja tilikin on tyhjää tai patjanalusta parempi. Muista, että säästät itsellesi.
Palvelut voidaan käydä läpi verkkoneuvotteluna, eli istut kotikoneellasi ja otat sieltä yhteyden pankkiin. Voit myös tulla käymään paikan päällä konttorilla. Ajan voit varata verkkopankista tai numerosta 010 254 9001.
Olen Hatakan Maria ja toimin OP Etelä-Hämeessä henkilöasiakaspuolen tehtävissä. Minut löytää kaikkein todennäköisimmin Lopen konttorilta. Koen, että työssäni parasta on yksinkertaisesti se tunne, joka tulee, kun pystyn auttamaan asiakasta.