Joukkue on treenannut tarmolla ja tahdolla kohti yhteisiä tavoitteita ja unelmia. Joukkueen monipuoliseen treeniviikkoon mahtuu kuuden jääharjoituksen lisäksi mm. balettia sekä ohjelma- ja kunto-oheisia. Paikallisena tukijana meitä luonnollisesti kiinnosti, miten joukkue pärjäsi ja mitä päällimmäisenä kisamatkasta jäi nuorille käteen. Saimme oivan tilaisuuden kurkistaa joukkueen kisamatkatunnelmiin, kun nuoret urheilijat lupautuivat pitämään kisamatkasta meille päiväkirjaa.

Hyvä valmistautuminen, tankkaus ja lepo sekä kisatunnelman nostatus joukkueen kesken ovat mitä ilmeisimmin tärkeässä roolissa onnistuneessa kisamatkassa.

Otteita Dream Edges Junior, SM-junioreiden kisamatkapäiväkirjasta Ranskan Angersiin 8.-11.3.2023

Keskiviikko 8.3.

”Lähdimme keskiviikkona yöllä ajamaan kohti Helsinki-Vantaan lentokenttää. Lensimme Helsingistä Pariisiin ja olimme keskiviikko aamulla perillä. Sen jälkeen edessä oli noin 4 tunnin bussimatka Angersiin. Kun vihdoin pääsimme perille, ehdimme majoittautua hotelliin, jonka jälkeen alkoi ruokajahti, koska alkuperäiset ruokailusuunnitelmat eivät oikein toimineet. Illalla todella pitkän päivän ja säädön jälkeen päädyimme Mäkkäriin. Ensimmäinen päivä oli aika rankka, joten oli ihanaa päästä vihdoin nukkumaan.”

Torstai 9.3.

”Heräsimme aamulla valmistautumaan harjoitusta varten, joka alkoi harjoitushallissa ja päättyi kisahalliin. Harjoitus meni todella hyvin ja siellä oli jo todella hyvä fiilis. Pieni palautuminen kaunista Angersia vapaasti kierrellen ja lepoa hotellilla joukkueen yhteisen ajanvieton merkeissä. Lisäksi piti laittaa kisahiukset kuntoon eli joukkueen kampausten valmistelu ja kisapalaverin pito.”

Perjantai 10.3. Kisapäivä 1

”Lyhytohjelman harjoitus hallilla meni hyvin ja Suomen kannattajia oli jo aamulla katsomossa kannustamassa meitä, mikä lisäsi hyvää fiilistä entisestään. Ruokailu, meikkaus ja pieni rentotutuminen hotellilla, minkä jälkeen starttasimme viiden aikoihin kohti hallia ja varsinaista lyhytohjelmakisaa. Pidimme koko päivän hyvää fiilistä yllä ja saimme luisteltua kisassa vahvan, kokonaisen ohjelman, jonka jälkeen olimme 5. sijalla. Illalla katsoimme kisan loppuun hotellilla, pidimme kivaa yhdessä ja meillä oli vielä kisapalaveri seuraavan päivän vapaaohjelmaa varten.”

kisakatsomo jäähallissa, Suomen liput liehumassa
Suomen kannatusjoukot pitivät tunnelmaa yllä kisakatsomossa Ranskan Angersissa.

Lauantai 11.3. Kisapäivä 2

”Heräsimme lauantaina toiseen MM-kisapäivään; kävimme aamupalalla ja laittauduimme vapaaohjelman kisaharjoitukseen. Verryttelyn jälkeen menimme jäälle ja teimme varmat, hyvät kisaharjoituspalat. Onnistuneen harjoituksen ja hotellilla tehdyn ravintotankkauksen sekä lepohetken jälkeen olimme todella valmiita kisaamaan! Huolellisesta valmistautumisesta huolimatta vapaan kisasuorituksessa oli havaittavissa vähän jännitystä, mutta taistelimme hienosti loppuun asti sijoittuen kilpailussa upeasti neljänneksi! Juhlistimme illalla kisasuoritustamme yhdessä vielä pizzan merkeissä.

Sunnuntai 12.3.

”Sunnuntaina meille koitti paluumatka, mutta ehdimme ennen kotimatkaa vielä hetkeksi Pariisiin shoppailemaan. Lento Suomeen sujui hyvin ja saavuimme Helsinki-Vantaan kentälle myöhään illalla vasta klo 23 maissa. Edessä oli vielä bussimatka kohti Kaarinan jäähallia, jonne saavuimme kahdelta yöllä väsyneinä, mutta onnellisina.”

Kaiken kaikkiaan kilpailu oli ainutlaatuinen ja upea kokemus meille. Matkasta jäi käteen paljon ihania muistoja, jotka tullaan aina muistamaan.”

Lumikukka ja Linda L

Dream Edges Junior -joukkue jäällä valmistautumassa kisaohjelmaan
Kisatunnelmia Ranskasta. Suomea edustamassa Kaarinan Taitoluistelijoiden Dream Edges Junior -joukkue.

Joukkueen saavutukset kaudella 2022-2023

2. sijaSM-finaali
4. sijaJunioreiden MM-kilpailu, Angers, Ranska

OP Turun Seudun yhteistyökumppanuus

Haluamme olla läsnä siellä, missä asiakkaammekin ovat. Haluamme tehdä sellaisia tekoja, joilla on merkitystä ja jotka edustavat kestäviä arvoja yhteiskunnassamme sponsorointilinjaustemme mukaisesti.

Sponsorointiyhteistyön tarkoitus on, että sponsorointikohteen yleisö saa lisäarvoa arvostamalleen asialle. Lisäarvo voi koostua monipuolisista sisällöistä, entistä laadukkaammin järjestetyistä tapahtumista tai kohteeseen liittyvistä oheispalveluista. Sponsoroitava kohde hyötyy yhteistyöstä ensisijaisesti rahallisen tuen muodossa, mutta myös muiden lisäresurssien myötä. Kohde voi esimerkiksi saada mahdollisuuksia näkyä markkinoinnillisesti ja viestinnällisesti entistä laajemmin tai kehittää omaa toimintaansa monipuolisemmaksi. Lue lisää yhteistyökumppanuudesta: