OP Turun Seutu

Tämän päivän pankkimaailmassa kokemus sujuvuudesta linkittyy vahvasti sähköisten palveluiden toimivuuteen. Odotammehan kaikki asiakkaina, että kortti tai älypuhelin toimii hektisessä arjessamme juuri meille sopivana hetkenä ostoksia tehdessämme tai hyväksyessämme näppärästi verkkolaskut mobiilipankissa. Odotamme sujuvaa asiointia pankkimme kanssa asiointikanavasta rippumatta, olipa kyse puhelinsoitosta, verkkoviestistä tai yhteydenottolomakkeen jättämisestä. Erityisen korkealle odotukset sujuvasta palvelusta nousee tilanteessa, jossa kohtaamme pankin asiantuntijan kasvotusten.
Julkaistu 28.2.2025Teksti: Petri Leino, liiketoimintajohtaja, varallisuudenhoitoKuvat: Kuva: OP Ryhmä
Julkaistu3.2.2025
Julkaistu29.1.2025
Julkaistu14.1.2025
Julkaistu5.12.2024
Julkaistu7.11.2024
Julkaistu17.9.2024
Julkaistu2.9.2024
Julkaistu30.8.2024
Julkaistu29.7.2024
Julkaistu23.7.2024
Julkaistu23.7.2024
Julkaistu17.6.2024