OP Turun Seutu
Tämän päivän pankkimaailmassa kokemus sujuvuudesta linkittyy vahvasti sähköisten palveluiden toimivuuteen. Odotammehan kaikki asiakkaina, että kortti tai älypuhelin toimii hektisessä arjessamme juuri meille sopivana hetkenä ostoksia tehdessämme tai hyväksyessämme näppärästi verkkolaskut mobiilipankissa. Odotamme sujuvaa asiointia pankkimme kanssa asiointikanavasta rippumatta, olipa kyse puhelinsoitosta, verkkoviestistä tai yhteydenottolomakkeen jättämisestä. Erityisen korkealle odotukset sujuvasta palvelusta nousee tilanteessa, jossa kohtaamme pankin asiantuntijan kasvotusten.
Julkaistu 28.2.2025 Teksti: Petri Leino, liiketoimintajohtaja, varallisuudenhoito Kuvat: Kuva: OP Ryhmä
Julkaistu30.8.2024
Julkaistu29.7.2024
Julkaistu23.7.2024
Julkaistu23.7.2024
Julkaistu17.6.2024