Omistaja Plus -asiakkaana hyödyt eniten
”Mitä laajemmin asioit, sitä enemmän hyödyt.” Tätä osuuspankin perusperiaatetta olemme aina toteuttaneet OP Ryhmässä ja siten myös OP Turun Seudussa. Tämä periaate toteutuu erinomaisesti Omistaja Plus -asiakkuudessa, jossa saat käyttöösi oman yhteyshenkilön sekä lisäetuja palveluistamme. Palveluetusi näkyvät erityisesti nopeampana, sujuvampana ja henkilökohtaisempana palveluna. Asiakkaamme ovat kertoneet arvostavansa juuri näitä edellä mainittuja asioita, ja sen vuoksi olemme valinneet ne keskeiseen rooliin Omistaja Plus -asiakkuuden etukokonaisuudessa.
Pitkälle kehittyneet mobiilipalvelumme tuovat helpotusta pankkiasiointiin. Yhä useampi asiakkaamme onkin siirtynyt hoitamaan arjen raha-asioitaan mobiilissa. Meille on silti tärkeää tarjota myös mahdollisuus henkilökohtaiseen palveluun monimutkaisemmissa asioissa sekä elämän tärkeissä tilanteissa, kuten ensiasunnon oston yhteydessä.
Kehitämme jatkuvasti palveluitamme erinomaisen asiakaskokemuksen ja sujuvan palvelun varmistamiseksi. Kuuntelemme asiakkaidemme toiveita, jotta pystymme paremmin vastaamaan heidän muuttuviin odotuksiinsa. Omistaja Plus -asiakkaan palvelut ovat keskeisessä osassa OP:ssa tehtävää kehitystyötä. Omistaja Plus -asiakkaana käytössäsi on laaja palveluvalikoima, mikä tuo myös enemmän hyötyjä. Saamasi hyöty näkyy mm. siinä, että saat palvelua aina ensimmäisten joukossa, kuten esimerkiksi ottaessasi yhteyttä asiakaspalveluumme tai lähettäessäsi meille lainahakemuksen tai verkkoviestin.
Omistaja Plus -asiakkaana saat myös oman yhteyshenkilön, joka ohjaa ja tukee sinua pankkiasioittesi hoitamisessa. Yhteyshenkilölläsi on tärkeä rooli taloudellisten asioidesi neuvonantajana. Hän myös varmistaa, että käytössäsi on parhaat ratkaisut oman taloutesi turvaamiseen ja vaurastumiseen. Tämä tarkoittaa keskusteluja niin vakuutusturvasta kuin säästämisestä ja sijoittamisesta. Hän varmistaa myös, että sinun ja läheistesi tulevaisuus on turvattu mm. testamentin ja edunvalvontavaltuutuksen avulla. Näin toteutamme huolenpitoa ja välittämistä asiakkaistamme, arvojemme mukaisesti.
Vastuullisten ratkaisuehdotusten tekeminen asiakkaillemme heidän elämäntilanteensa huomioiden on aina ollut OP:lla keskeinen tapa toimia. Olemme nyt ottaneet ensimmäisiä askeleita uudella polulla, jossa suunnittelemme yhdessä asiakkaan kanssa kestävää ja toiveikasta tulevaisuutta, eli huomioimme asiakkaan elämässä tulevina vuosina tapahtuvia asioita, ennakoiden ja varautuen, sekä mahdollistaen hänen unelmiaan.
Omistaja Plus -asiakkaana yhteyshenkilösi toimii taloutesi kumppanina. Hän kuuntelee tulevaisuuden suunnitelmiasi ja ehdottaa ratkaisuja niiden toteuttamiseen, kuten esimerkiksi säästämistä tai lakipalveluidemme hyödyntämistä. Sinulle tärkeiden ja henkilökohtaisesti räätälöityjen palveluidemme laajemman käytön myötä saamasi hyöty kasvaa, mikä puolestaan toteuttaa alussa mainitsemaani osuuspankin perusperiaatetta. Pyrimme toisin sanoen varmistamaan, että Omistaja Plus -asiakkaana sinä hyödyt eniten.
Omistaja Plus -asiakas on omistaja-asiakas, jolla on käytössään tietty määrä tuotteita ja palveluita OP Ryhmässä. Tarkemman kuvauksen löydät täältä: Omistaja Plus -asiakkuus - Paras tuki sinulle | OP.