Näillä liikkeillä parannat liikkuvuuttasi ja kehität samalla myös kehonhallintaa. Liikkeissä on tärkeää aloittaa varovasti ja rauhallisesti. Jos tunnet kipua, älä tee liikkeitä.

Liikkeitä voi tehdä ennen tai jälkeen muun urheilusuorituksen ja ne voi tehdä kiertoharjoitteluna peräkkäin ja yksittäisinä liikkeinä.

Mukavia treenihetkiä!

Liike venyttää takareisiä ja kehittää kehonhallintaa.

 

Näillä liikkeillä parannat liikkuvuuttasi ja kehität samalla myös kehonhallintaa. Liikkeissä on tärkeää aloittaa varovasti ja rauhallisesti. Jos tunnet kipua, älä tee liikkeitä.

Liikkeitä voi tehdä ennen tai jälkeen muun urheilusuorituksen ja ne voi tehdä kiertoharjoitteluna peräkkäin ja yksittäisinä liikkeinä.

Mukavia treenihetkiä!

Liike venyttää takareisiä ja kehittää kehonhallintaa

Liike venyttää takareisiä ja erityisesti pakaralihaksia sekä parantaa selän liikkuvuutta.

 

Näillä liikkeillä parannat liikkuvuuttasi ja kehität samalla myös kehonhallintaa. Liikkeissä on tärkeää aloittaa varovasti ja rauhallisesti. Jos tunnet kipua, älä tee liikkeitä.

Liikkeitä voi tehdä ennen tai jälkeen muun urheilusuorituksen ja ne voi tehdä kiertoharjoitteluna peräkkäin ja yksittäisinä liikkeinä.

Mukavia treenihetkiä!

Liike venyttää takareisiä ja kehittää kehonhallintaa

Liike venyttää takareisiä ja erityisesti pakaralihaksia sekä parantaa selän liikkuvuutta

Liike venyttää etuketjuamme, erityisesti lonkankoukistajia ja parantaa selän liikkuvuutta.

Liike parantaa rintarangan liikkuvuutta ja kehittää kehonhallintaa.