Joulukuussa 2019 ylitimme tuon hienon 80 000:n rajapyykin, kun pankkiimme asteli nuori nainen nimeltään Henna Järvinen. Henna kokee saaneensa osuuspankkilaisuuden perintönä vanhemmiltaan ja halusi siirtää asiointinsa paikalliseen osuuspankkiin muutettuaan Jyväskylään opiskelemaan.

Osuuspankissa hän kokee hyvänä etenkin kattavat ja hyvin toimivat sähköiset palvelut. Päivittäisessä käytössä OP-mobiililla hoituvat laskut, tilitietojen ja säästöjen seuraaminen sekä esim. kortin turvarajojen säätäminen. Hennalla on kokemusta myös verkkoneuvottelusta ja OP:n chat-palvelusta, josta hän sai nopeasti apua akuuttiin varmistusasiaan.

Hennalle pankin sijainnilla on merkitystä. - Arki rullaa kyllä ja peruspankkipalvelut sujuvat omin neuvoin sähköisten palvelujen avulla, mutta kun on jotain isompaa selvitettävää, niin tykkään tavata ihmisen ihan kasvotusten, siellä missä asun, Henna kertoo.

Omistaja-asiakkuus tuntui Hennasta luonnolliselle ratkaisulle etenkin siksi, että saa alennuksia palvelumaksuista. - Keski-Suomen paikallisia omistaja-asiakkaan etuja en ole ennättänyt vielä hyödyntää, mutta tosi kiva, että ne löytyvät OP-mobiilista ja ovat aina mukanani, missä liikunkin, Henna toteaa.

Kiitos Henna ja kiitos yli 80 000 muuta omistaja-asiakastamme. Olemme teitä varten!

OP Keski-Suomen paikalliset omistaja-asiakasedut

OP:n omistaja-asiakasedut

OP Keski-Suomen op.fi-etusivulle